Адміністратор
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ
- Забезпечує роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Створює для них комфортні умови.
- Здійснює контроль за збереженням матеріальних цінностей.
- Консультує відвідувачів з питань наявних послуг.
- Вживає заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
- Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживає відповідних організаційно-технічних заходів.
- Здійснює контроль за раціональним оформленням приміщень, стежить за оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі.
- Забезпечує чистоту і порядок у приміщеннях і на прилеглих до них територіях.
- Контролює додержання робітниками підприємства, установи, організації (далі - підприємство) трудової й виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни, протипожежного захисту.
- Інформує керівництво підприємства про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживає заходів щодо їх ліквідації, здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.
ЗНАТИМЕ:
- постанови, розпорядження, накази та інші нормативні документи й керівні матеріали, які стосуються організації підприємства;
- організаційну структуру управління підприємства;
- права й обов'язки працівників, режим їх роботи;
- правила і методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
- асортимент послуг, що реалізуються;
- основи маркетингу;
- принципи планування та оформлення приміщень, вітрин, організації реклами;
- основи естетики, етики, психології та обслуговування відвідувачів;
- основи економіки, організації праці й управління;
- основи законодавства про працю.