A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Шосткинський центр професійно-технічної освіти"

Майстер ресторанного обслуговування

     

     

ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ

  • Керує обслуговуючим персоналом або самостійно обслуговує постійних клієнтів або VIP-персон у закладах ресторанного господарства зі складною сервіровкою та під час тематичних святкових заходів. 
  • Бере участь або самостійно створює рекламні продукти (ескізи) під час оформлення банкетного залу, барної стійки, вітрин і приміщення. 
  • Перевіряє належний стан отриманого посуду, приборів, столової білизни. 
  • Бере участь в організації технологічних процесів сервісного обслуговування іноземних клієнтів з використанням однієї з міжнародних мов. 
  • Надає вичерпну інформацію клієнтам щодо калорійності продукції (вмісту жирів, білків і вуглеводів) інгредієнтів, способу приготування та куштування страв, напоїв, десертів тощо. 
  • Контролює автоматизовану систему виклику персоналу до кабінки постійних клієнтів і поважних гостей.
  • Стежить за своєчасним приготуванням страв, напоїв, десертів тощо керує процесом або безпосередньо подає їх клієнтам різними способами ("до столу", "в обхід", з використанням допоміжного столика тощо) відповідно до загальноприйнятих правил послідовності куштування та сервірування або попередньо замовленого сервісного обслуговування під час тематичних вечірок, бенкетів тощо. 
  • Перевіряє вихід порцій за допомогою вимірювального устаткування. 
  • Здійснює розрахунки з клієнтами із застосуванням готівкової або безготівкової форм. 
  • Веде облікові операції для надання розрахункової звітності за робочі добу та/або тиждень, заповнює товарно-касову книгу, проводить обнулення електронно-касового апарата. 
  • Організовує спеціальні види обслуговування бенкетів, вечірок, інших заходів. 
  • Складає та подає замовлення на закупівлю необхідних товарів. 
  • Контролює роботу, процес обслуговування клієнтів іншим персоналом. 
  • Встановлює та перевіряє справність ваговимірювальних приладів, електронно-касових апаратів, торгово-технологічного устаткування, виробничого інвентарю та інструменту, готує пакувальний матеріал, оформлює цінники. 
  • Забезпечує дотримання належного санітарного стану буфету, барної стійки. 
  • Веде облік реалізованих товарів кожного найменування, складає товарні звіти. 
  • Здійснює інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей. 
  • Бере участь у доборі персоналу. 

ЗНАТИМЕ:

  • Асортимент, рецептури, технологію виготовлення страв і напоїв.
  • Кулінарну характеристику страв і напоїв.
  • Правила та технічні заходи обслуговування клієнтів.
  • Основи управління персоналом.
  • Форми складання серветок.
  • Правила оформлення столу квітами й іншими прикрасами.
  • Ознаки доброякісних закуплених товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів, правила їх нарізання, деконтації, фламбування та розподілу на порції, правила розміщення та викладання на буфетних прилавках і барних стійках.
  • Види меню, винних карток, порядок запису страв і напоїв у меню.
  • Правила та порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення та температури.
  • Відповідність асортименту винно-горілчаних виробів характеру страв.
  • Порядок оформлення рахунків і форми розрахунку із клієнтами, у тому числі за кредитними картками.
  • Види та призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання.
  • Правила експлуатації відповідних видів торгово-технологічного устаткування, електронно-касового апарата.
  • Правила використання та призначення у торгово-технологічному процесі виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду.
  • Терміни реалізації та температурний режим зберігання та відпускання закупних товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів.
  • Терміни перевірки вагів, клеймування гирь.
  • Правила складання товарних звітів.
  • Правила роботи закладів ресторанного господарства.
  • Правила роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
  • Основи психології.
  • Принципи професійної етики.
  • Одну з міжнародних мов.
  • Міжнародні стандарти обслуговування клієнтів.
  • Різновиди кухні (національної, європейської, американської, вегетаріанської, під час релігійного посту, азіатської, ”фаст-фуду” тощо).
  • Правила та норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень