Адміністратор (господар) залу
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ
- Організовує процес обслуговування споживачів.
- Зустрічає і розміщує споживачів у залі.
- Приймає та оформляє замовлення на обслуговування урочистих подій, інших спеціальних заходів, організовує їхнє проведення.
- Керує роботою офіціантів, буфетників, касирів та інших працівників залу.
- Складає графіки виходу на роботу вказаних працівників, розподіляє їх по бригадах і робочих місцях з урахуванням раціональних форм організації праці та економії часу.
- Здійснює контроль за своєчасним і кваліфікованим обслуговуванням офіціантами споживачів, правильним проведенням розрахунків з ними.
- Розглядає претензії споживачів, приймає щодо них рішення.
- Бере участь у розробці оформлення інтер'єру залів, реклами, музичних програм, складанні спеціальних меню.
- Знімає показання лічильників електронних контрольно-касових апаратів, забезпечує правильне ведення касового журналу.
- Забезпечує гарантії безпеки харчування, контролює додержання працівниками правил і норм з охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
- Здійснює роботу з підвищення кваліфікації працівників.
ЗНАТИМЕ:
- Нормативно-правові акти та документи з державного стимулювання функціонування закладів харчування.
- Вимоги щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
- Категорії і види стандартів, іншу нормативно-технічну документацію щодо сертифікації якості сировини, напівфабрикатів і готової продукції.
- Правила та технічні прийоми обслуговування споживачів.
- Основні правила етикету та сервування столів.
- Правила міжнародного етикету.
- Техніку та специфіку обслуговування іноземних споживачів.
- Основні товарознавчі, технологічні, санітарні показники якості продуктів.
- Технологію виготовлення страв, напоїв.
- Правила подавання страв, напоїв.
- Особливості оформлення і подавання національних, фірмових та страв на замовлення, страв іноземних кухонь.
- Особливості обслуговування урочистих подій та інших спеціальних заходів, а також окремих контингентів споживачів.
- Порядок оформлення рахунків і форми розрахунку зі споживачами, у тому числі за кредитними картками.
- Раціональні методи та прийоми праці під час обслуговування споживачів.
- Основи трудового законодавства.
- Основи організації та нормування праці.
- Основи менеджменту.
- Іноземну мову міжнародного спілкування в межах розмовного мінімуму.
- Правила та норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.