A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Шосткинський центр професійно-технічної освіти"

Адміністратор (господар) залу

Фото без опису     Фото без опису

Фото без опису     Фото без опису

ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ

  • Організовує   процес обслуговування споживачів. 
  • Зустрічає і розміщує споживачів у залі. 
  • Приймає та оформляє замовлення на обслуговування урочистих подій, інших спеціальних заходів, організовує  їхнє  проведення.
  • Керує роботою офіціантів, буфетників, касирів та інших працівників залу. 
  • Складає графіки виходу на роботу вказаних працівників, розподіляє їх по бригадах і робочих місцях з урахуванням раціональних форм організації праці та економії часу. 
  • Здійснює контроль за своєчасним і кваліфікованим обслуговуванням офіціантами споживачів, правильним проведенням розрахунків з ними. 
  • Розглядає претензії споживачів, приймає щодо  них рішення. 
  • Бере участь у розробці оформлення інтер'єру залів, реклами, музичних програм, складанні спеціальних меню. 
  • Знімає показання лічильників електронних контрольно-касових апаратів, забезпечує правильне ведення касового журналу. 
  • Забезпечує гарантії безпеки харчування, контролює додержання працівниками правил і норм з охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. 
  • Здійснює роботу з підвищення кваліфікації працівників.

ЗНАТИМЕ:

  • Нормативно-правові акти та документи з державного стимулювання функціонування закладів харчування.
  • Вимоги щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
  • Категорії і види стандартів, іншу нормативно-технічну документацію щодо сертифікації якості сировини, напівфабрикатів і готової продукції.
  • Правила та  технічні прийоми обслуговування споживачів.
  • Основні правила етикету та сервування столів.
  • Правила міжнародного етикету.
  • Техніку та специфіку обслуговування іноземних споживачів.
  • Основні товарознавчі, технологічні, санітарні показники якості продуктів.
  • Технологію виготовлення страв, напоїв.
  • Правила подавання страв, напоїв.
  • Особливості оформлення і подавання національних, фірмових та страв на замовлення, страв іноземних кухонь.
  • Особливості обслуговування урочистих подій та інших спеціальних заходів, а також окремих контингентів споживачів.
  • Порядок оформлення рахунків і форми розрахунку зі споживачами, у тому числі за кредитними картками.
  • Раціональні методи та прийоми праці під час обслуговування споживачів.
  • Основи трудового законодавства.
  • Основи організації та нормування праці.
  • Основи менеджменту.
  • Іноземну мову міжнародного спілкування в межах розмовного мінімуму.
  • Правила та норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень